3 תשובות
אני מתה לטפל בזה לא יודעת איך אבל בהצלחה לך מקווה שתצליח לצאת מזה
נוצר לי חרדה בגלל שלא הייתי עם אנשים המון זמן
אז פשוט עם הזמן אני מתרגלת להיות ליד אנשים וגם משתדלת לא להתבודד
למרות שיש עדיין תופעות לוואי כמו רעידות וזה ממש מפריע לי.
אנונימית
עם טיפול תירפסיטי באומנות ובכתיבת יומן אישי, ואני עדיין מטפל