8 תשובות
למה לא מכבד?
כן
לא, זה ממש בסדר
למה לא?
מה לא מכבד בזה?
לדעתי אין אם זה בעיה כי דגל ישראל הוא סמל לאומי ולא דתי (הוא במקור כמובן מבוסס דת אבל היום הוא כבר יותר סממן לאומי)
אין בעיה, גם עושים את זה בעוד מדינות.
האמת שמבחינת תדמית אנחנו לא במצב נהדר בעולם, אם נהיה גם הומופובים בפומבי ישחטו אותנו.