10 תשובות
אחייג 100
שואל השאלה:
והאם תעשו את אותו הדבר אם גבר ירביץ לאישה ברחוב?
והאם תעשו את אותו הדבר אם גבר ירביץ לאישה ברחוב?
אכנס ללחץ ואתחיל לבכות ואתקשר להורים שלי לשאול אותם מה לעשות.
לא יהיה לי אומץ להתקשר למשטרה כנראה.
לא יהיה לי אומץ להתקשר למשטרה כנראה.
אני אדם ביישן בכללי, אם יש אנשים במקום והם רואים גם - אני אצרף אותם להתערבות שלי כדי שלא אהיה לבד.
אני אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזו, אז אין תשובה חד משמעית. יכול להיות שכן, יכול להיות שלא.
אני אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזו, אז אין תשובה חד משמעית. יכול להיות שכן, יכול להיות שלא.
^^^כן
מקרים כאלה כבר קרו לי
מקרים כאלה כבר קרו לי
בכנות כנראה לא אעשה כלום
אני לא אעשה כלום אני מניח
אצלם ואתקשר למשטרה
אחייג 100
יתקשר למשטרה ואצלם בשני המקרים גם אם אישה תרביץ לגבר וההפך
באותו הנושא: