6 תשובות
מותר לכולם... זה החוק...
מותר לכולם להפגין. אם השטח הוכרז כשטח צבאי סגור אז מן הסתם אזרחים לא יכולים להיכנס לשם
השמאל שולט
^השמאל לא היה עם רוב בממשלה כלשהי מאז ממשלת ברק ב1999. אז שולט הוא לא
מותר לכולם להפגין
כי השמאלנים יודעים שהימנים צודקים אז הם מנסים לסתום להם תפה
אנונימי