3 תשובות
עברתי פעולת במבה וזה הדבר הכי טוב ביקום
אנונימית
פעולות פחות עמוקות ויותר לעשות דברים ואוכל
כשהייתי חניכה הכי אהבתי פעולות עם אוכל, כשמכינים כדורי שוקולד או כשבסוף יש שוקו או טופי