6 תשובות
די נו זה משהו דבילי לפסול על משהו כזה יש כאלה שמחשיבים את זה כמו פיסוק ומתעלמים
את יכולה להחזיר גם בסימני שאלה תמיד ואז הם אולי הם גם יתחילו להשתמש
לא, זה כמו לפסול על זה שהוא לא מבדיל בין אם לעם ולא משתמש באותיות איתן כמו שצריך
זה אותו דבר כמו עם
לא
גברים תמיד עושים את זה הם אף פעם לא כותבים עם סימן שאלה זה לא אומר שהם לא רוצים אותך
כל הגברים עושים את זה
לא