14 תשובות
למה זנ משמח אותך?
באסה שלא רק אנחנו נכחד אלא רוב מה שחיי בכדור הזה
שואל השאלה:
זה משמח אותי כי בני אדם הם חרא ומבחינתי לכל בני האדם מגיע למות
אנונימית
חחח גברתי את בבעיה
אז גם את חרא
שואל השאלה:
גם אני חרא, לא אמרתי שאני לא
אנונימית
אז איך בדיוק תתרמי לעולם הזה
שואל השאלה:
גם אם אתרום זה לא יעזור בכלום, העולם במצב אבוד
אנונימית
אי אפשר שיהיה רק טוב, בגלל זה כל אחד צריך לנסות לתת אפילו קצת טוב לעיולם הזה
לא רק האנושות עומדת להיכחד, גם מיליוני זנים של בעלי חיים אחרים. עליהם את לא עצובה? הם לא עשו שום דבר רע, לעומת בני אדם
וואלה איכשהו אני מבין מה את אומרת, העולם שיטי לפעמים. פשוט חבל על החיות
3AM
כן
יש עוד מלא כמוך את לא היחידה.
אנונימית
למה את שמחה שאני אכחד :(
את סתם מוזרה