2 תשובות
שואל השאלה:
הבוחנת שבחנה אותי היא רכזת אנגלית והיא בודקת בחינות של תלמידים מהבית ספר(היא לא קשורה למשרד החינוך)והיא אמרה שהיא במחשב מזינה ציונים ואז משרד החינוך אומר אם תלמידים עברו או לא וזה ממש מלחיץ אותי וגם החיבור לא היה הכי וואו כאילו היא אמרה שזה יפה אבל יש כמה דברים קטנים שיורידו לי נקודות...
אנונימית
הבוחנת גם כותבת הערות יהיה בסדר