10 תשובות
לילך תאוריה
אנונימי
אם זה דרך הבית ספר אז יש לך את תלמידים שזה בדיוק השאלות שיהיו בתיאוריה
ובחוץ יש לך את ל- נוהג יענו
תלמידים, של משרד החינוך
הם לוקחים משם שאלות לתאוריה
תלמידים הכי טוב
תאוריה
תלמידים
מטורף
למד !!
אם אתה מסתבך אתה יכול לקחת קורס תאוריה (פצצה מנסיון)