6 תשובות
האמת היא שזה די נורמלי.
לא חייב להגיד 'אני אוהב/ת אותך' כדי להראות למישהו שאתה אוהב אותו.
לא חייב להגיד 'אני אוהב/ת אותך' כדי להראות למישהו שאתה אוהב אותו.
אהבה צריך להראות במעשים
אולי הם לא אןמרים מילולית אבל מראים פיזית שזה יותר חשוב
אולי הם לא אןמרים מילולית אבל מראים פיזית שזה יותר חשוב
אולי מרגישים בנוח אז לא אומרים?
זה נורמלי לפחות 50 % מהמשפחות ככה
טיפה מוזר.. אבל בקטנה
תנסי להגיד להורים שלך שאת אוהבת אותם ותראי איך הם יגיבו
תנסי להגיד להורים שלך שאת אוהבת אותם ותראי איך הם יגיבו
מי אמר שאהבה מתפרשת במילים?
באותו הנושא: