12 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
תודהה הצלת אותי
אנונימית
כן אפשר להיות בכל מקום באתר פשוט אין את האופציה לעשות פעולות.
לרוב אנשים לא מוחקים, זה כבר תלוי בו, אבל בוודאות אפשר לראות את ההודעות אם חסומים.
שואל השאלה:
אוקיי תןדהה
אנונימית
תוכלי לכתוב לו בפרטי או בקיר התודות ובמידה והוא יתחבר לאתר הוא יראה את זה, אמנם הוא לא יוכל לענות לך אך הוא בהחלט יוכל לקרוא את מה שכתבת, מעבר לכך, אין יותר מדי מה לעשות.

ובניגוד למה שנכתב מעלי, המערכת לא מוחקת משתמשים חסומים, כדי שלא ינצלו זאת לרעה ויפתחו משתמש נוסף.
שואל השאלה:
לאא כאיחו שהוא ימחק את סטיפס
אנונימית
אי אפשר למחוק את סטיפס אלא אך ורק את המשתמש, וגם זה אפשר רק אם לא נחסמת כי אם נחסמת אז לא ימחקו לך.
שואל השאלה:
לאא
אם נחסמת, ומחקת את האפליקציה
אנונימית
עדיין אפשר להיכנס דרך דפדפן.
שואל השאלה:
באמת?
אנונימית
הוא עדיין יכול לראות את ההודעות, תכתבי לו את הפרטים שלך והוא ייראה אם הוא יתחבר.
שואל השאלה:
בטוח?
בדרך כלל אנשים לא מוחקים ישר סטיפס איך שהם נחסמים?
אנונימית