11 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע בתוך תוכי שאין לזה תוחלת אמיתית, הרי מתישהו זה ימאס לאחד מהצדדים או שהיא תכיר מישהו במציאות.
אבל עד אז אני נהנה להמשיך את הפנטזיה הזאת, במיוחד שהיא באמת בחורה שהיא די חלום של גבר מבחינת המראה.
אני יודע בתוך תוכי שאין לזה תוחלת אמיתית, הרי מתישהו זה ימאס לאחד מהצדדים או שהיא תכיר מישהו במציאות.
אבל עד אז אני נהנה להמשיך את הפנטזיה הזאת, במיוחד שהיא באמת בחורה שהיא די חלום של גבר מבחינת המראה.
אנונימי
אז למה שלא תקדים אותה לפני שהיא תכיר גבר אחר במציאות?
אתה יכול להיות הגבר הזה שהיא תכיר במציאות
אתה יכול להיות הגבר הזה שהיא תכיר במציאות
שואל השאלה:
היא אמנם יודעת איך אני נראה באינסטגרם, אבל אני מאמין שבמציאות היא לא תמשך אליי. אני לא הטייפ של הגברים שהיא נמשכת אליהם לרוב, ואני משוכנע שזה יסתיים באכזבה שלה כשהיא תראה אותי.
זה נשמע מתקרבן אבל אני ריאלי, הלכתי על בחורה שהיא דוגמנית במקצוע שלה שכן הצלחתי לגרום לה להתחבר אליי כי במילים אני טוב מאוד, אבל באחד על אחד במציאות קשה לי לראות אותנו ביחד.
היא אמנם יודעת איך אני נראה באינסטגרם, אבל אני מאמין שבמציאות היא לא תמשך אליי. אני לא הטייפ של הגברים שהיא נמשכת אליהם לרוב, ואני משוכנע שזה יסתיים באכזבה שלה כשהיא תראה אותי.
זה נשמע מתקרבן אבל אני ריאלי, הלכתי על בחורה שהיא דוגמנית במקצוע שלה שכן הצלחתי לגרום לה להתחבר אליי כי במילים אני טוב מאוד, אבל באחד על אחד במציאות קשה לי לראות אותנו ביחד.
אנונימי
זה הגיוני לגמרי אבל זאת בריחה מהמציאות. היא קיימת רק בטלפון שלך. אין לזה שום אחיזה ממשית,ואל תשכח שהכימיה בין בני אדם מאוד משתנה כשזה בווירטואל לבין זה המציאותי.
ואם באמת תיקשר אליה ותתאהב בה זה רק יכאב בסוף רוב הסיכויים.
ואם באמת תיקשר אליה ותתאהב בה זה רק יכאב בסוף רוב הסיכויים.
^^
אם כך אז אני בהחלט יכולה להבין למה זה מתאים לך הקשר הזה :)
רק חבלל שאתה מוריד מעצמך
אם כך אז אני בהחלט יכולה להבין למה זה מתאים לך הקשר הזה :)
רק חבלל שאתה מוריד מעצמך
שואל השאלה:
אני לא מוריד בעצמי, אני פשוט מציאותי. להשלות בביטחון מופרז אני יכול בקלות, אבל אני מודע לסיטואציה ולמי שעומדת מולי
אני לא מוריד בעצמי, אני פשוט מציאותי. להשלות בביטחון מופרז אני יכול בקלות, אבל אני מודע לסיטואציה ולמי שעומדת מולי
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני לא מתאהב בקלות וכמעט אפשר להגיד שבכלל לא, אז בעניין הזה אין לי דאגה להמשיך את הקשר
^^ אני לא מתאהב בקלות וכמעט אפשר להגיד שבכלל לא, אז בעניין הזה אין לי דאגה להמשיך את הקשר
אנונימי
מבינה את מה שאתה אומר אבל
לאיפה זה ימשיך ?
איך זה ימשיך ?
לאיפה זה ימשיך ?
איך זה ימשיך ?
לדעתי זאת בריחה מהמציאות.
חוץ מזה, תדמיין שזכית בכמה מליונים ואתה פשוט לא רוצה לנסוע להביא אותם כי טוב לך עם ה10,000 שאתה עושה בחודש, מטומטם נכון?
בידיוק אותו דבר עם הקשר שלך- אם לא תנסה לעולם לא תדע מה פיספסת...
אבל ההרגשה שלך כן הגיונית ואני מבינה מאיפה זה נובע, יש הרבה שנוח להם לתחזק קשר מול מסך
חוץ מזה, תדמיין שזכית בכמה מליונים ואתה פשוט לא רוצה לנסוע להביא אותם כי טוב לך עם ה10,000 שאתה עושה בחודש, מטומטם נכון?
בידיוק אותו דבר עם הקשר שלך- אם לא תנסה לעולם לא תדע מה פיספסת...
אבל ההרגשה שלך כן הגיונית ואני מבינה מאיפה זה נובע, יש הרבה שנוח להם לתחזק קשר מול מסך
הגיוני מאוד!! בדיוק כמוך אין לי בעיה עם זה ואני בטוחה שיש עוד מלא אנשים שמרגישים ככה 0:
אנונימית
היושש
הייתי באותה סיטואציה עם האקס שלי והיינו במערכת יחסים "מהטלפון" יותר מחצי שנה וכן היינו מדברים גם בשיחות וזה אבל לא ממש יצא לנו להיפגש ואחרי כמה זמן התחלתי לחשוב שזה ממש מגוכך ואמרתי לו ממש בספונטניות שאנחנו חייבים להיפגש. מאותו יום לא הפסקנו להיות ביחד והוא היה הבן אדם הכי יפה לדעתי בעולם (למרות שהוא לא הטעם שלי בכלל).
אם זה זה ושניכם כן מרגישים משהו אחד לשני אז אין לך ממה לדאוג...
ואם היא תפסול אותך בגלל זה אז הפסד שלה ובמצב הזה אתה יכול או להרוויח או להבין שהיא לא הייתה שווה את זה מכתחילה.
הייתי באותה סיטואציה עם האקס שלי והיינו במערכת יחסים "מהטלפון" יותר מחצי שנה וכן היינו מדברים גם בשיחות וזה אבל לא ממש יצא לנו להיפגש ואחרי כמה זמן התחלתי לחשוב שזה ממש מגוכך ואמרתי לו ממש בספונטניות שאנחנו חייבים להיפגש. מאותו יום לא הפסקנו להיות ביחד והוא היה הבן אדם הכי יפה לדעתי בעולם (למרות שהוא לא הטעם שלי בכלל).
אם זה זה ושניכם כן מרגישים משהו אחד לשני אז אין לך ממה לדאוג...
ואם היא תפסול אותך בגלל זה אז הפסד שלה ובמצב הזה אתה יכול או להרוויח או להבין שהיא לא הייתה שווה את זה מכתחילה.
באותו הנושא: