התחברות הרשמה

למה הסירו את האפשרות לשים ויזה בפייבוקס ובביט ?

11 בינואר 2023, 20:07
כספיםכסףבנקיםכרטיסי אשראיביט    
תשובה אחת
שואל השאלה:
אין מצב שנותן לך להעביר רשום שם שאי אפשר יותר
אנונימית
באותו הנושא:
נראה לכם הגיוני שנותנים את האפשרות לשים מינוסים על דעות של אנשים?
למה הסירו את האפשרות עריכת תשובות?
הסירו את האפשרות לשים אימוגים?
מה אתןם חושבות על זה שיוטיוב הסירו את האפשרות לראות כמה אנשים עשו דיסלייק?
למה טיקטוק הסירו את האפשרות לראות כמה אנשים שמרו סרטון מסויים?
אפשר לשים בכרטיס ויזה נטען פחות מ 250 שח ?
אני ממש רוצה לטוס למיאמי אבל אין לי ויזה יש אפשרות לטוס בלי ויזה לכמה ימים?
איך לשים את האפשרות לשים מוסיקה באינסטגרם?
מי שיודע כמה עולה לשים כסף בתוך ויזה שכבר יש לי?
אתם בעד האפשרות לשים בעמוד הפרטי בסטיפס קאבר (כמו בפייס)?
עד כמה כסף אפשר לשים בויזה הנטענת של דואר ישראל?