99 תשובות
אני
אני
אבל זה לא צריך להיות רק מוות.
זה צריך להיות הרבה יותר מזה.
זה צריך להיות הרבה יותר מזה.
אני
שואל השאלה:
כמו מה?
כמו מה?
אנונימי
לחתוך להם את הביצים לפני
צריך להעביר אותם התעללות ואז להרוג
כמו להרוס להם את הבית בזמן שהם רואים את זה(אם יהרסו להם את הבית מולם האגו יהיה ברצפה)
ושלא יהיה מוות של מכה אחת וזהו.
הם צריכים ל0בול יותר מאיך שהמשפחה השכולה תסבול כל חייה.
וגם אם ככה סתם יהרגו אותם הם ייחשבו ל$הידים וכאילו יהיה להם שם גדול
לדעתי הם צריכים למ|ת בלי איזה שם גדול וב0בל ארוך.
ושלא יהיה מוות של מכה אחת וזהו.
הם צריכים ל0בול יותר מאיך שהמשפחה השכולה תסבול כל חייה.
וגם אם ככה סתם יהרגו אותם הם ייחשבו ל$הידים וכאילו יהיה להם שם גדול
לדעתי הם צריכים למ|ת בלי איזה שם גדול וב0בל ארוך.
שואל השאלה:
אבל אז הם יגידו שהם סבלו למען אל אקצא
אבל אז הם יגידו שהם סבלו למען אל אקצא
אנונימי
שיגידו למי אכפת
שואל השאלה:
ועוד ועוד יעשו את זה על מנת למות כביכול בשביל אל אקצא ולמות שהידים למען אללה
ועוד ועוד יעשו את זה על מנת למות כביכול בשביל אל אקצא ולמות שהידים למען אללה
אנונימי
אנחנו סובלים פה בגללם אז מגיע להם למות...
מי לא
שואל השאלה:
^ צודקת
^ צודקת
אנונימי
צריך לענות אותם
אנונימית
אני יודעת תודה :)
אני
שואל השאלה:
אני רואה שכולם תומכים
אני רואה שכולם תומכים
אנונימי
שואל השאלה:
צריך לדאוג שזה ייושם
צריך לדאוג שזה ייושם
אנונימי
שיגידו, לפחות אנחנו יודעים שאדם (הם אפילו לא בני אדם אבל בסדר) שהרג חף מפשע לא יעשה את זה יותר.
אני
שואל השאלה:
גם אני תומך בעונש מוות מיידי לכל מי ששולח ידו באזרחי חפים מפשע
גם אני תומך בעונש מוות מיידי לכל מי ששולח ידו באזרחי חפים מפשע
אנונימי
אני בעד להתעלל בהם ואז להרוג אותם
אנונימית
כמו כולנו
אנונימית
לא אני כי אז נגמר להם הסבל ישר אחרי שהם מתים
כל אחד שיש לו מוח ואי קיו יתמוך בזה.
שואל השאלה:
אז מה הפתרון ^
אז מה הפתרון ^
אנונימי
לשים אותן בכלא עד סוף חייהם ובאיזשהוא שלב הם ירצו למות
שואל השאלה:
^^ מובן מאליו
^^ מובן מאליו
אנונימי
אבל בשבילם זה נורא הם באמת סובלים ומגיע להם
כן אבל הכלא בישראל לא באמת תורם לעיניין..
וגם מי יודע אולי הם יצליחו לברוח כמו ו האבירים בפעם שעברה..
צרחך פשוט לגמור את זה בהתעללות ומוות.
וגם מי יודע אולי הם יצליחו לברוח כמו ו האבירים בפעם שעברה..
צרחך פשוט לגמור את זה בהתעללות ומוות.
צריך להרוג אותם לאט, שיסבלו כמו שהקורבנות שלהם סבלו.
שואל השאלה:
צודקים
צודקים
אנונימי
וגם יהיה אפשר לבקש להוציא אנשים בכירים שתפסנו תמורת חייל שלנו/גופה של חייל אצלם ואז כל הפיגועים יתחילו עוד הפעם.
עדיף פשוט להרוג אותם ולא יהיה להם איך להתמקח איתנו.
עדיף פשוט להרוג אותם ולא יהיה להם איך להתמקח איתנו.
ממש לא אני
אני
אני תומכת
אני לא.
למה יש לי תחושה שיהיו לי מינוסים?
למה יש לי תחושה שיהיו לי מינוסים?
שואל השאלה:
מי שתומך שינמק מי שמתנגד שיסביר
מי שתומך שינמק מי שמתנגד שיסביר
אנונימי
אני
אנונימי
שואל השאלה:
אמרתי לנמק את הסיבה...
אמרתי לנמק את הסיבה...
אנונימי
תומכת כי הם רק פוגעים בנו.
וכל מי שבא לטובתם זה כאילו הוא נגד עצמו...
וכל מי שבא לטובתם זה כאילו הוא נגד עצמו...
אני
צריך להשמיד כזה יצור כי אם לא הוא ימשיך כשהוא יצא מהכלא ( וגם אם הוא לא יצא),ולא בירייה צריך לטגן אותו ולהגיש אותו בפיתה לאמא שלו.
צריך להשמיד כזה יצור כי אם לא הוא ימשיך כשהוא יצא מהכלא ( וגם אם הוא לא יצא),ולא בירייה צריך לטגן אותו ולהגיש אותו בפיתה לאמא שלו.
אני כמובן
כי הם צריכים למות
הם לוקחים חיים של אנשים אחרים ומגיע להם למות לא לקבל מתנות חינם פלייסטיישן בכלא וניסיון להוציא תואר
❤
כי הם צריכים למות
הם לוקחים חיים של אנשים אחרים ומגיע להם למות לא לקבל מתנות חינם פלייסטיישן בכלא וניסיון להוציא תואר
❤
^מדוייק
אני מסכים לזה, אבל אני לא מסכים למוות למשפחה עצמה, רק לרוצח
מתנגדת כי לא מגיע להם למות.
אז מה אם הם הרגו אנשים? זה לא אומר שצריך להרוג אותם.
אני לא אומרת שזה בסדר שהם הורגים מישהו, או שזה בסדר שזה ימשיך לקרות, אבל לאף אחד לא מגיע למות, לא משנה מה הם עושים.
הייתי מציעה שילכו לכלא לכל החיים במקום.
יאיי ידעתי שיהיו לי מינוסים.
אז מה אם הם הרגו אנשים? זה לא אומר שצריך להרוג אותם.
אני לא אומרת שזה בסדר שהם הורגים מישהו, או שזה בסדר שזה ימשיך לקרות, אבל לאף אחד לא מגיע למות, לא משנה מה הם עושים.
הייתי מציעה שילכו לכלא לכל החיים במקום.
יאיי ידעתי שיהיו לי מינוסים.
אני בעד להרוג אותם, את ההורים שלהם, את אחים שלהם, ואת המשפחה שלהם.
אנונימית
הם רק מתקדמים בכלא...
אם ירצחו את ההורים שלך גם תטעני ככה?^^^
וככה אולי זה ימנע פיגועים^^^
אנונימית
אני .
אבל זה לא כזה יעזור. כי הם באים בידיעה שרוב הסיכויים הם ימותו בפיגועים שהם עושים.
צריך גם עונש מוות בכיכר המדינה
ולעשות בידיוק מה שעשו לאישה ההיא הטרוריסטית שעשתה פיגוע בטורקיה
פשוט להקטין אותם ובייש אותם בפומבי
וגם לגרש את המשפחות שלהם מהשטח שלנו.
אבל זה לא כזה יעזור. כי הם באים בידיעה שרוב הסיכויים הם ימותו בפיגועים שהם עושים.
צריך גם עונש מוות בכיכר המדינה
ולעשות בידיוק מה שעשו לאישה ההיא הטרוריסטית שעשתה פיגוע בטורקיה
פשוט להקטין אותם ובייש אותם בפומבי
וגם לגרש את המשפחות שלהם מהשטח שלנו.
אני תומך ב-'הבא להרגך השכם להרגו'.
אם המדינה הייתה מיישמת זאת, מי יודע כמה דם של יהודים היה יכל להחסך מלהשפך.
להרוג פלסטינים שלא עשו כלום? אסור לנו לפגוע בהם.
אבל פלסטני שזורק אבנים על יהודים הוא טרוריסט לכל דבר וצריך לחסל אותו.
אם המדינה הייתה מיישמת זאת, מי יודע כמה דם של יהודים היה יכל להחסך מלהשפך.
להרוג פלסטינים שלא עשו כלום? אסור לנו לפגוע בהם.
אבל פלסטני שזורק אבנים על יהודים הוא טרוריסט לכל דבר וצריך לחסל אותו.
אנונימית אם חס וחלילה אחד האחים שלך או ההןרים שלך היה מחבל היית מסכימה למות בשביל טעות שלהם?? לא ניראה לי שתגידי כן..
אם ההורים מחבלים כנראה שהם יחכנו גם את הילדים שלהם ליהות ככה^
ונגיד ולא?
שואל השאלה:
"תמרני לנצחחח" אם חס וחלילה אבא שלך היה מחבל והיו הורגים אותו לא היית הוקם ועושה כמעשה אביך?
"תמרני לנצחחח" אם חס וחלילה אבא שלך היה מחבל והיו הורגים אותו לא היית הוקם ועושה כמעשה אביך?
אנונימי
אני
אני חד משמעית, אבל לא מוות מהיר אלה מוות עם כאבים כי לתת להם למות ככה זה לתת לכם לברוח מאחריות, אני חושב שהם צריכים למות בכאבים איומים נורא מול העיניים של החברים שלהם המחבלים ושל כל מי ששיתף איתם פעולה
שואל השאלה:
^ כמו שכולם אומרים
^ כמו שכולם אומרים
אנונימי
האמת זה טיפה מסובך, כמובן שהלב אומר שכן, אבל אם חושבים על זה, זה יכול להוביל לבעיות דיפלומטיות עם המדינות שעדיין תומכות בנו
האמת שאתה צודה מאה אחוז, אני לא חשבתי על זה ועוד הרבה לא חשבו על זה כשענו^
אם אנחנו נהרוג אותם בעינויים כל העולם יצא עלינו אז עדיף פשוט להרוג אותם ולגרש את המשפחות שלהם
לשאלתך: כן אני תומך בזה
לשאלתך: כן אני תומך בזה
אנונימי
להתעלל בהם למוות
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ צודק במאה אחוז
^^^ צודק במאה אחוז
אנונימי
שואל השאלה:
אני תומך בשמאל אבל גם תומך בעונש מוות למחבלים כי זה לא סותר את עצם היותי שמאלני, לדוגמא ליברמן הוא שמאל והוא תוך במוות למחבלים
אני תומך בשמאל אבל גם תומך בעונש מוות למחבלים כי זה לא סותר את עצם היותי שמאלני, לדוגמא ליברמן הוא שמאל והוא תוך במוות למחבלים
אנונימי
אני לא תומכת
אני
אני
עונש מוות למחבלים או גירוש ושלילת אזרחות של כל המשפחה
אני
ככה יהיו הרבה פחות מקרה רצח כי כל מי שירצח ידע שהוא הולך למות בייסורים
ככה יהיו הרבה פחות מקרה רצח כי כל מי שירצח ידע שהוא הולך למות בייסורים
אניי
וואו אני ממש אשמח שחוק כזה ייצא לפועל
אבל לא רק מוות מוות זה סתם בשבילם הם גם מאמינים שאם הם מבצעים פיגוע ואז מתים אז הם הולכים לגן עדן. הם צריכים מוות בעינויים של כמה חודשים/שנים.
וואו אני ממש אשמח שחוק כזה ייצא לפועל
אבל לא רק מוות מוות זה סתם בשבילם הם גם מאמינים שאם הם מבצעים פיגוע ואז מתים אז הם הולכים לגן עדן. הם צריכים מוות בעינויים של כמה חודשים/שנים.
לדעתי זה לא רק מוות מה שצריך לעשות להם אלה להעביר אותם עינויים ואז להרוג אותם שיסבלו אולי ככה זה יפסק
^^linoyf
לדעתך דבר כזה הוא הומני?!?!
היית רוצה שיתעללו בך, גם אם רצחת, חוץ מזה, רוצחים שהם לא מחבלים, מה איתם?!?!
בגלל שהם ערבים אז הם צריכים למות?!?!
לדעתי מי שצריך למות פה זה בן גביר
לדעתך דבר כזה הוא הומני?!?!
היית רוצה שיתעללו בך, גם אם רצחת, חוץ מזה, רוצחים שהם לא מחבלים, מה איתם?!?!
בגלל שהם ערבים אז הם צריכים למות?!?!
לדעתי מי שצריך למות פה זה בן גביר
שואל השאלה:
יש מחבלים יהודים שגם דינם מוות כגון בן גביר וגולדשטיין וכו
יש מחבלים יהודים שגם דינם מוות כגון בן גביר וגולדשטיין וכו
אנונימי
מה בן גביר עשה?
^^^כל בן אדם שרצח מישהו לא משנה אם הוא יהודי נוצרי מוסלמי צריך למות.
שואל השאלה:
^^ בן גביר הסית לרצות את רבין וזה רצח בעקיפין
^^ בן גביר הסית לרצות את רבין וזה רצח בעקיפין
אנונימי
גם אחמד טיבי מסית לרצח יהודים אז גם הוא רוצח
וגם אני תומך בחיסול כמה מהממשלה אז אני רוצח?
וגם אני תומך בחיסול כמה מהממשלה אז אני רוצח?
אז אתה בעד או נגד?
(בינימין למעשיהו)
(בינימין למעשיהו)
אני לא.
וממש עצוב לי שכל אלו שמתנגדים מפחדים להביע את דעתם...
וממש עצוב לי שכל אלו שמתנגדים מפחדים להביע את דעתם...
"בן אדם נייס"
מדויק מאוד
אתה ימני נכון?
מדויק מאוד
אתה ימני נכון?
מי שיהרוג, אפילו אם הוא יהרוג מישהו שהרג מישהו, יהרוג בעצמו ואז גם לא יגיע להיהרג.
כן ימני קיצוני
עוד סיבה, פחות מתחכמת, אני נגד לגיטימציה של הרג נקודה.
^^^^^^למה שמישהו יפחד להביע את דעתו? אנחנו לא נוכל אותו...
זכותו של כל אחד להגיד מה שבאלו.
וכן אני בעד עונש מוות למחבלים
זכותו של כל אחד להגיד מה שבאלו.
וכן אני בעד עונש מוות למחבלים
אנונימית
כמוני :) ^
שואל השאלה:
בעד אבל גם בעד הסכם שלום עם הפלסטינים
בעד אבל גם בעד הסכם שלום עם הפלסטינים
אנונימי
עדיף את האפשרות השנייה
תחשוב על זה, אם המחבלים רוצחים יהודים, אז להרוג אותם לא יהיה אותו הדבר?!?!
כאילו בוא, אם החוק הזה יצא, אז בן גביר לא יותר טוב מנסראללה.
כאילו בוא, אם החוק הזה יצא, אז בן גביר לא יותר טוב מנסראללה.
אני גם תומך בזה
תומך בעונש מוות רגיל, בלי העינויים שאנשים הציעו כאן.
אני אבל עדיף עינויים כי אין להם בעיה למות
אנונימית
ההבדל בין רוצח רגיל למחבל:
מחבל רוצח חפי מפשע בגלל אידיאולוגיה, לעומת רוצחים שיש המוני סיבות ולפעמים רוצחים אנשים שאינם חפים מפשע (כמו אלימות בין כנופיות),
ובגלל שמחבלים רוצחים אותנו כי אנחנו יהודים, נצטרך לטפל בזה ביותר רצינות
מחבל רוצח חפי מפשע בגלל אידיאולוגיה, לעומת רוצחים שיש המוני סיבות ולפעמים רוצחים אנשים שאינם חפים מפשע (כמו אלימות בין כנופיות),
ובגלל שמחבלים רוצחים אותנו כי אנחנו יהודים, נצטרך לטפל בזה ביותר רצינות
שואל השאלה:
^ ויש גם יהודים שרוצחים ערבים מעצם היותם מוסלמים
^ ויש גם יהודים שרוצחים ערבים מעצם היותם מוסלמים
אנונימי
כן
כל רצח על רקע לאומי צריך לקבל עונש מוות ולהיחשב כבוגד במדינה ואת הבית של המשפהה שלו צריך לפרק.
כל רצח על רקע לאומי צריך לקבל עונש מוות ולהיחשב כבוגד במדינה ואת הבית של המשפהה שלו צריך לפרק.