18 תשובות
לא
אנונימית
לא
שואל השאלה:
איך בדיוק?
כן

יש הפגנות לשני הצדדים
אנונימי
עם הממשלה העכשווית לא
היא כן, אל תחרטטו
אתם יכולים להיות לא מרוצים מהממשלה אבל ישראל היא עדיין מדינה דמוקרטית.
אנונימי
אז לפי דעתכם כל מדינה שיש בה חוקים היא לא דמוקרטית?
אני לא מתיימר להיות אחד שמבין בנושא
לכן את מה שאני רושם עכשיו אני מפנה כשאלה ולא כעובדה

אבל זוג גייז או אפילו זוג סטרייטים שרוצים להתחתן לא יכולים ללא הרבנות

אז שאלתי היא: האם זה דמוקרטי?
כי הרבנות זה לפי ההלכה ולפי ההלכה אסור לשני גברים להתחתן. אבל כן מותר להם לחיות כאן בארץ

אני רוצה לשדוד בנק ולא נותנים לי אז זאת מדינה לא דמוקרטית?
לא הבנת את השאלה שלי

לדוגמה: אתה וחברה שלך רוצים להתחתן
איך אתם יכולים להתחתן ללא הרבנות?
אי אפשר, אבל בן גוריון קבע את זה יחד עם הרבנים של אותה תקופה, אז אם הוא אישר דבר כזה כנראה שהוא ראה בזה ערך מסוים
אנונימי
בארץ אי אפשר כי זאת מדינה יהודית אבל אתה כן יכול לגור פה עם חברה שלך שהתחתנת איתה לא ברבנות
כן אבל דת ודמוקרטיה זה טיפה מתנגש לא? כמו בדוגמה שנתתי
אז תכלס אפשר להגיד שמדינת ישראל היא לא מדינה דמוקרטית ב100 אחוז שלה
אין מדינה שהיא מאה אחוז דמוקרטית אבל ישראל היא מהמדינות היותר קרובות לכך
לא כשהשמאל הדיקטטורי בשלטון
ולא יחד עם הדיקטטורה של בגץ
הרסו את המדינה הכי מיוחדת בעולם
אנונימי
שקר
אנונימי
מר וויד^
אין דבר כזה 100 אחוז דמוקרטיה, חוץ מזה דמוקרטיה זה שלטון העם זה לא קשור לזכויות בכלל
אנונימי