13 תשובות
וואלה לא קר לי אבל כן זה הגיוני בגלל החור באוזון
ממש כן
אשכרה? לי דווקא חפ
נכון
דווקא לא
כן, גם אני, אישה קור
רק את, זה החורף הכי לא חורפי שהיה כאן
החורף דווקא ממש חלש השנה.
שואל השאלה:
כי דווקא איפה שאני גרה שנה שעברה לא היה כזה קר ברמה כזאת
בטח את גרה במרכז
שואל השאלה:
אני כן
בדיוק ההפך , זה החורף הכי חלש שהיה בשנים קודמות באמת היה קפוא אבל עכשיו ממש לא וזה ממש מורגש
ואני גם מהמרכז
אנונימית