אני ואיזה אחד ניתקנו קשר לפני איזה חודש וזה נגמר ברע הוא כל פעם חוזר והיום איזה בדוי אחד פנה אליי וקילל אותי (אני מקצרת לכם תהליכים) בקיצור עליתי עליו שזה הוא והוא לא הכחיש הוא קרא לי שמנה וז*נה וכל זה והוא היה ממש רציני וזה גרם לי לבכות ברמות כי גם ככה יש לי הפרעות אכילה