37 תשובות
כי זה מה שהחברה החליטה(:
כי יש כאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
אלו שנגד המדינה הם מיעוט קיצוני, למה להסיק מסקנות ולהכליל את כולם לכאלה?
אלו שנגד המדינה הם מיעוט קיצוני, למה להסיק מסקנות ולהכליל את כולם לכאלה?
אנונימית
כי השמאל תומך ברעיון 2 מדינות, חלק גדול ממנו חושב שאנחנו עושים עוול לערבים, מאמין שצריך להחזיר את שטחי יו"ש ולצמצם את הנזקים של צה"ל. כל הדברים האלו יחד גורמים לאנשים להניח ששמאלני = שונא ישראל
^^ רוב השמאל ממש לא תומך בשתי מדינות
שמאלנים הם נגד המדינה כי זה נכון: כי הם רוצים שיהיו שתי מדינות לשני עמים והם לא יודעים שהפלסטינים ירצו עוד ועוד כי מוחמד הבטיח להם את כל המזרח התיכון ולכן אם נעשה שתי מדינות לשני עמים הפלסטינים לא ינוחו עד שזה יקרה
כי אנשים לא מסוגלים להבין שיש אנשים שחושבים שונה מהם
שואל השאלה:
תה כל יום
באותה מידה הימין תומך בסיפוח מה שאומר רוב מוסלמי במדינת ישראל עם יותר כוח בכנסת מה שיקים מדינה מוסלמית זה הכל עניין של הסתכלות
תה כל יום
באותה מידה הימין תומך בסיפוח מה שאומר רוב מוסלמי במדינת ישראל עם יותר כוח בכנסת מה שיקים מדינה מוסלמית זה הכל עניין של הסתכלות
אנונימית
כי שמאלנים רק עושים רע לישראל
למה? כי השמאל בעד לפנות את יהודה ושומרון ועוד התנחלויות לטובת הערבים לתת חלקים מהארץ *שלנו* להם. אחרי כל הפיגועים ואחרי זה שיום יום חיילים ואזרחים ממדינת ישראל נהרגים בגלל העם הזה איך אפשר לחשוב על לתת להם משהו מהארץ שלנו בנוסף לכך שכל כך הרבה משפחות יצטרכו לסבול בגלל זה. הנה נתנו להם את כל גוש קטיף משהו השתנה? משהו הפך ליותר טוב? הם הסתפקו בזה? לא, לעולם לא ואנחנו לא נהיה אלו שיספקו להם את זה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אז מה עוד אפשר לעשות? אתה לא יכול פרקטית לגרש אותם וגם לא לתת להם אזרחות מבחינה חוקית, אפילו סמוטריץ' אומר לתת להם אזרחות בהדרגה, אם אנחנו רוצים הכרה בינלאומית אנחנו נהיה מחוייבים לתת להם אזרחות, אם אנחנו רוצים להיות מדינה ללא קשרים דיפלומטיים וכוח כלכלי וביטחוני לא ניתן להם אזרחות
מה זאת אומרת אז מה עוד אפשר לעשות? אתה לא יכול פרקטית לגרש אותם וגם לא לתת להם אזרחות מבחינה חוקית, אפילו סמוטריץ' אומר לתת להם אזרחות בהדרגה, אם אנחנו רוצים הכרה בינלאומית אנחנו נהיה מחוייבים לתת להם אזרחות, אם אנחנו רוצים להיות מדינה ללא קשרים דיפלומטיים וכוח כלכלי וביטחוני לא ניתן להם אזרחות
אנונימית
שואל השאלה:
אז איזה פתרון ימני יש שיאפשר ריבונות ביו"ש אבל גם ישמור על מדינת ישראל דמוקרטית?
אז איזה פתרון ימני יש שיאפשר ריבונות ביו"ש אבל גם ישמור על מדינת ישראל דמוקרטית?
אנונימית
כי הם כן יש כאלה שלא לא מכלילה אבל הרוב כן נגד קיום מדינת ישראל
שואל השאלה:
סתםשם57
את מכירה בכלל שמאלנים? כמעט כל רמטכ"לי צה"ל וכמעט כל אנשי המוסד נגד קיום מדינת ישראל את שומעת את עצמך? רק כי אנשים מאמינים בדרך אחרת משלכם זה לא אומר שהם בוגדים, יש להם פשוט השקפת עולם שונה והעדפות שונות
סתםשם57
את מכירה בכלל שמאלנים? כמעט כל רמטכ"לי צה"ל וכמעט כל אנשי המוסד נגד קיום מדינת ישראל את שומעת את עצמך? רק כי אנשים מאמינים בדרך אחרת משלכם זה לא אומר שהם בוגדים, יש להם פשוט השקפת עולם שונה והעדפות שונות
אנונימית
בגלל בניימין נתניהו. שעשה נתק בין 2 הצדדים וגרם להמון שנאה.
קודם כל, השמאל הרדיקלי הוא באמת נגד הקיום של המדינה שלנו.
חוץ מזה, יש לשאלה שלך תשובה של שלוש מילים:
ויתור על שטחים.
חוץ מזה, יש לשאלה שלך תשובה של שלוש מילים:
ויתור על שטחים.
שמאלנים רוצים לתת להם את השומרון ואני בתור אחד שגר בשומרון לא רוצה שזה יקרה כי זה חלק מהמדינה שלנו שמאלנים לא מבינים את זה
כי הם הזויים
לא חושבת שחצי מדינה זה דבר שאפשר להתפשר עליו יותר
אחרי מה שעברנו, מגיע לנו יותר...
לא חושבת שחצי מדינה זה דבר שאפשר להתפשר עליו יותר
אחרי מה שעברנו, מגיע לנו יותר...
האמת שבארץ ההגדרה של השמאל והימין שגוייה, הימין אצלנו שמולאני מבחינה סוציולוגית וימיני מבחינה כלכלי, והשמאל שלנו ימיני מבחינת הזענות נגד מיעוט החברה - סורי לאכזב אבל כן, ושמולאני מבחינה כלכלית.
תוצאה? לא ברור מה התוצאה אבל מאכזב שאי אפשר להיות באמצע כי אם אתה באמצע כולם דוחפים אותך לכייון קיצוני אחר
תוצאה? לא ברור מה התוצאה אבל מאכזב שאי אפשר להיות באמצע כי אם אתה באמצע כולם דוחפים אותך לכייון קיצוני אחר
אנונימית
כנראה בגלל שהשמאלנים בממשלה הנוכחית (בשנים האחרונות) הם די קיצוניים.
אחת הסיבות היא...
מכיוון שבכל הפגנה שלהם הם מהלכים עם דגלי ראשות פלסטינית שמשלמת עשרות אלפי שקלים בחודש למחבלים שירצחו כמה שיותר יהודים.
מכיוון שבכל הפגנה שלהם הם מהלכים עם דגלי ראשות פלסטינית שמשלמת עשרות אלפי שקלים בחודש למחבלים שירצחו כמה שיותר יהודים.
כי אם שמאלני יושב עם ערבים בממשלה ופועל למענם. מזה אם לא נגד מדינת ישראל ?
זה בוודאי שהוא נגד מדינת ישראל כי מה אתה פועל בעד אויבנו
וזה מוכח בממשלה האחרונה..
זה בוודאי שהוא נגד מדינת ישראל כי מה אתה פועל בעד אויבנו
וזה מוכח בממשלה האחרונה..
שמאלנים מתונים לא
שמאלנים רדיקליים כן
ושמאל רדיקלי זה מרצ ומעלה (המפלגות הערביות) מתחת למרצ מה יש? העבודה? הם גם די דומים למרצ אבל פחות, והמחנה הממלכתי יותר שמאל מתון ויאיר לפיד מרכז אז תכלס רוב השמאלנים הם רדיקליים
שמאלנים רדיקליים כן
ושמאל רדיקלי זה מרצ ומעלה (המפלגות הערביות) מתחת למרצ מה יש? העבודה? הם גם די דומים למרצ אבל פחות, והמחנה הממלכתי יותר שמאל מתון ויאיר לפיד מרכז אז תכלס רוב השמאלנים הם רדיקליים
כי הם באמת נגד קיום מדינת ישראל
כאילו כי באמת חלק גדול הרוב הכולל מהשמאלנים מדברים נגד המדינה ונגד אנשים רנדומלים שחיים בה
כי הם כאלו כיאלו לא אכפת להם לוותר על חלקים מהמדינה רובם מעדיפים להגן על ערבים ולא על יהודים יש להם המון צביעות ואני אישית בדעה הפוליטית שלי ימנית
חח אתם אומרים שיש מיעוט קיצוני ולא כולם ככה, השאלה מה לדעתכם קיצוני בעיני מרצ זה שמאל רדיקלי, בעיני החמאס זה ימין
אנונימי
אני איש ימין אני לא מוכן להביא שטחים לפלסטינים, כי זה יהפוך למדינת חמאס והם לא באמת רוצים או צריכים מדינה מה שהם צריכים זה להפסיק לעשות לנו פיגועים ולרצוח אנשים, ולהאשים את ה"כיבוש" העלק
בעיני השמאל הוא נאיבי, ורובו רדיקלי ומנותק או בכלל לא ציוני, למה אני חושב ככה? מעניין למה? אולי כי בכל הפגנה או מצעד גאווה יש קריאות די לכיבוש והנפת דגל אש"ף, וכל פעם המיעוט המתון אומר הם לא מייצגים אותנו, והם מיעוט קיצוני
בעיני השמאל הוא נאיבי, ורובו רדיקלי ומנותק או בכלל לא ציוני, למה אני חושב ככה? מעניין למה? אולי כי בכל הפגנה או מצעד גאווה יש קריאות די לכיבוש והנפת דגל אש"ף, וכל פעם המיעוט המתון אומר הם לא מייצגים אותנו, והם מיעוט קיצוני
אנונימי
שמאלי אסור שיחיה ועוד בארץ כל היוצאים נגדנו מגיע עונש מוות בושה שיהודי יעדיף ערבי על פני יהודי נמאס כבר מהחרא הזה יהודים סובלים יותר מהעכברים האלו והם הורגים אותנו ונהנים אוכלים את האוכל שלנו המים שלנו יושבים בבתים שלנו ועוד שיהיה איתם מי שמאלני מות יומת בדין הכי קשה שיסובל ויחנק על קובית קרח בוערת בזמן שישרף למוות בתליה
אנונימי
להיות שמאלני זה לא דבר רע, הרבה חושבים ככה ולא יודעים שכמו שיש ימנים קיצוניים שחולמים על לגרש את הערבים ככה גם אצל השמאלנים יש קיצוניים.
בהחלט יש שמאלנים שחיים באשליה ולא רואים את הפרצוף האמיתי של הצד השני, אבל זה שמישהו תומך בפתרון שתי המדינות לא בהכרח אומר שהוא שמאלני קיצוני או מנותק.
אפילו ביבי הקפיא התנחלויות ונאם הרבה פעמים על תמיכתו בפתרון שתי המדינות.
אני אישית חושב שאין פתרון אמיתי שיסיים את הסכסוך וגם אם ניתן להם מדינה זה לא יסיים את הסכסוך.
גם שמאלנים הם ציוניים ואוהבים את המדינה לא פחות מימניים.
בסוף הם רוצים פתרון שיבטיח עתיד טוב יותר למדינה ואני אישית מסכים שצריך לחשוב על פתרון כלשהו שיבטיח את הביטחון של המדינה שלנו ושלא נסבול מטרור נגד אזרחים וטרור רקטי.
בהחלט יש שמאלנים שחיים באשליה ולא רואים את הפרצוף האמיתי של הצד השני, אבל זה שמישהו תומך בפתרון שתי המדינות לא בהכרח אומר שהוא שמאלני קיצוני או מנותק.
אפילו ביבי הקפיא התנחלויות ונאם הרבה פעמים על תמיכתו בפתרון שתי המדינות.
אני אישית חושב שאין פתרון אמיתי שיסיים את הסכסוך וגם אם ניתן להם מדינה זה לא יסיים את הסכסוך.
גם שמאלנים הם ציוניים ואוהבים את המדינה לא פחות מימניים.
בסוף הם רוצים פתרון שיבטיח עתיד טוב יותר למדינה ואני אישית מסכים שצריך לחשוב על פתרון כלשהו שיבטיח את הביטחון של המדינה שלנו ושלא נסבול מטרור נגד אזרחים וטרור רקטי.
כי אנשים בורים ולא באמת מנסים להתעמק או להבין בפוליטיקה ואומרים מה שנשמע להם בסדר
זה לא אנשים פשוט מקשיבים לאחרים ואחרים לא בודקים עובדות
שמאלנים אומר לחיות בשלום עם הערבים מעבר לכך זה קיצון
אפשר לומר גם שכל הימנים רוצים לעשות שואה לערבים בארץ זה לא הופך את זה לנכון.
עובדות אנשים, תבדקו בגוגל
שמאלנים אומר לחיות בשלום עם הערבים מעבר לכך זה קיצון
אפשר לומר גם שכל הימנים רוצים לעשות שואה לערבים בארץ זה לא הופך את זה לנכון.
עובדות אנשים, תבדקו בגוגל
הם לא הם פשוט חושבים ששלום זה הפתרון אבל ניסינו שלום ולא עבד כמו שאפשר לראות בהיסטוריה בעיקר של השנים האחרונות
כי אנשים חושבים ששמאל זה שוברים שתיקה ומרצ. הם לא מבינים שזה פשוט שמאל קיצון וששמאל רגיל אוהבים את ישראל פשוט יש להם דעות שונות
תחילת הפילוג המשמעותי בין השמאל והימין היה אחרי מלחמת ששת הימים שהחזרנו למדינה שטחים, השמאלנים טוענים שזה שטחים שצריכים להביא לערבים בתמורת שלום, מדובר בלא מעט שטחים בכל זאת הגדלנו את המדינה פי ארבע באותה מלחמה, לעומת זאת הימנים אומרים שזה שטחים שלנו.
עכשיו אני אשאל אותך האם היית מפנה משפחות שלמות ממקום מגוריהם?
כולנו יודעים שהערבים אף פעם לא מרוצים, בתוכנית החלוקה של פיל הם לא הסכימו למרות שהיה להם את רוב הארץ, העובדה שאנחנו לאום עם מדינה מרגיזה אותם, לא משנה כמה שטחים נביא להם.
כאשר שמאלנים לא מכלילים בארץ ישראל את יהודה ושומרון זה מביך וזה אומר שנכשלנו כחברה.
כמובן שלא מדובר על כולם מדובר על שמאלנים עם דעות כמו שנאמרו למעלה.
עכשיו אני אשאל אותך האם היית מפנה משפחות שלמות ממקום מגוריהם?
כולנו יודעים שהערבים אף פעם לא מרוצים, בתוכנית החלוקה של פיל הם לא הסכימו למרות שהיה להם את רוב הארץ, העובדה שאנחנו לאום עם מדינה מרגיזה אותם, לא משנה כמה שטחים נביא להם.
כאשר שמאלנים לא מכלילים בארץ ישראל את יהודה ושומרון זה מביך וזה אומר שנכשלנו כחברה.
כמובן שלא מדובר על כולם מדובר על שמאלנים עם דעות כמו שנאמרו למעלה.
בתור ימנית אני יכולה להגיד שזה נובע מהחברה לגמרי ,להיות שמאלן זאת קללה וזה ממש לא נכון. אני נגד אנשים שקוראים לעצמם שמאלנים ובעצם הם לא ,הם קיצוניים וגם בעד הטרוריסטים כמו מפלגת מרצ
כי זה מה שהם