6 תשובות
מה אכלת?
שואל השאלה:
אכלתי לחם עם דג
ואני אוכלת כל הזמן
אכלתי לחם עם דג
ואני אוכלת כל הזמן
אנונימית
אז את כנראה שומעת את תהליך העיכול
אולי היה משהו בדג... אני מניח שכבר לא רלוונטי עכשיו אבל לא יודע אולי פעם הבאה תבדקי טיפה לפני שאת אוכלת אין לי מושג
כנראה האוכל שמתעכל או שאכלת משהו לא טוב
כנראה משהו שלא עשה לך טוב.. קורה.. תנסי לעשות שירותים ולשתות..
באותו הנושא: