15 תשובות
לא מומלץ.
ממש חשיבה מוטעית של ילדה בלי ניסיון.
זה לא בריא ויקרוס אותך.
מיניסיון.
את צריכה אוכל בישביל להשאר בריא ובישביל להרזות.
לכי לתזונאית שתסביר לך מה לעשות עם הגוף שלך.
יכולה להגיד מהניסיון שלי מה לעשות אבל תמיד עדיף ללכת לתזונאית בנוסף.
בכל ארוחה צריך להיות 3 דברים עיכריים.
שליש מכל אחד בצלחת.
פחממה.
חלבון.
ירק.
לדוגמא יש לך צלחת את שמה בה 5-6כפות של אורז.
סלומון2/חזה עוף.
שועית ירוקה/סלט/חסה/ירקות...
3 ארוחות ביום.
לא לפספס אחת.
את לא בעונש ומותר לך לאכול חתיפים ושוקולדים. לא הרבה.
עד 4 קוביות שוקולד.
עד 2 כוסות פלסטיק של חטיף.
וככה...
ככה יודעים.
חשוב לשתות הרבה מיים.
חשוב לאכול 5 ירקות לפחות במהלך היום.
להוסיף שומן בריא. דוגמא, אבוקדו.
לאכול לבניים למצב של רעב בוטנים,ירק,תמרים...
חשוב לאכול קצת פירות כי יש בזה ויתמינים טובים.
אבל לאכול עד 2-3 פירות ביום זה מה שמומלץ.
ספורט זה חשוב ובריא לגוף.
את צריכה לעשות ספורט.
4 פעמים בשבוע.
2 פעמים אימוני כוח. מישקולות, חדר כושר..
2 פעמים אימוני אירובי. דוגמא: שחייה, ריצה, אופניים, קפיצה בחבל, ריקוד...
תאמיני לי שאת משקיעה בארוחות שלך כל פעם את שבע יותר ופחות רצון לאכול כל שניה.
במקום לאכול 2 גרגירים של כל דבר לאכול מנה שמספקת אותך.
לא להתקמצן בארוחה שלך.
ומומלץ להחליף את הלחם לבן בלחם מלא כי יש יותר סיבים תזונתיים יותר יסביעה אותך.
ממש חשיבה מוטעית של ילדה בלי ניסיון.
זה לא בריא ויקרוס אותך.
מיניסיון.
את צריכה אוכל בישביל להשאר בריא ובישביל להרזות.
לכי לתזונאית שתסביר לך מה לעשות עם הגוף שלך.
יכולה להגיד מהניסיון שלי מה לעשות אבל תמיד עדיף ללכת לתזונאית בנוסף.
בכל ארוחה צריך להיות 3 דברים עיכריים.
שליש מכל אחד בצלחת.
פחממה.
חלבון.
ירק.
לדוגמא יש לך צלחת את שמה בה 5-6כפות של אורז.
סלומון2/חזה עוף.
שועית ירוקה/סלט/חסה/ירקות...
3 ארוחות ביום.
לא לפספס אחת.
את לא בעונש ומותר לך לאכול חתיפים ושוקולדים. לא הרבה.
עד 4 קוביות שוקולד.
עד 2 כוסות פלסטיק של חטיף.
וככה...
ככה יודעים.
חשוב לשתות הרבה מיים.
חשוב לאכול 5 ירקות לפחות במהלך היום.
להוסיף שומן בריא. דוגמא, אבוקדו.
לאכול לבניים למצב של רעב בוטנים,ירק,תמרים...
חשוב לאכול קצת פירות כי יש בזה ויתמינים טובים.
אבל לאכול עד 2-3 פירות ביום זה מה שמומלץ.
ספורט זה חשוב ובריא לגוף.
את צריכה לעשות ספורט.
4 פעמים בשבוע.
2 פעמים אימוני כוח. מישקולות, חדר כושר..
2 פעמים אימוני אירובי. דוגמא: שחייה, ריצה, אופניים, קפיצה בחבל, ריקוד...
תאמיני לי שאת משקיעה בארוחות שלך כל פעם את שבע יותר ופחות רצון לאכול כל שניה.
במקום לאכול 2 גרגירים של כל דבר לאכול מנה שמספקת אותך.
לא להתקמצן בארוחה שלך.
ומומלץ להחליף את הלחם לבן בלחם מלא כי יש יותר סיבים תזונתיים יותר יסביעה אותך.
התשובה היא לא
לאלא זאת לא הדרך יקירתי
במקום להרעיב את עצמך, תפני אל תזונאית שתבנה לך תפריט מאוזן.
הגוף שלך זקוק לקלוריות האלה..
במקום להרעיב את עצמך, תפני אל תזונאית שתבנה לך תפריט מאוזן.
הגוף שלך זקוק לקלוריות האלה..
פסיכולוגית
שואל השאלה:
אפילו אם אני אוכלת אוכל בריא לארוחת בוקר / צהריים / ערב אני כל הזמן רעבה ואז אוכלת שטויות .. כדורים למניעת תיאבון יכולים לעזור לי ! לא?
אפילו אם אני אוכלת אוכל בריא לארוחת בוקר / צהריים / ערב אני כל הזמן רעבה ואז אוכלת שטויות .. כדורים למניעת תיאבון יכולים לעזור לי ! לא?
אנונימית
לא. זוהי לא הדרך להרזות. טעות ענקית, להרעיב את עצמך זה ממש לא הפיתרון, הגוף שלך יכול לקרוס. תעשי את זה נכון, ובריא. עם ספורט ותפריט מסודר, עדיף שתפני לתזונאית.
ולגבי מה שכתבת עכשיו כנראה את פשוט לא מכניסה פחמימות לארוחות שלך ואת לא שובעת, תאכלי ארוחה מזינה שתשביעה אותך בבוקר, בצהריים ובערב, בלי שטויות כי סוכר מעורר תיאבון ולא בריא
כדורים ממש לא הפיתרון!!!
ולגבי מה שכתבת עכשיו כנראה את פשוט לא מכניסה פחמימות לארוחות שלך ואת לא שובעת, תאכלי ארוחה מזינה שתשביעה אותך בבוקר, בצהריים ובערב, בלי שטויות כי סוכר מעורר תיאבון ולא בריא
כדורים ממש לא הפיתרון!!!
שואל השאלה:
לא אכפת לי לקרוס אני פשוט רוצה לא לאכול
לא אכפת לי לקרוס אני פשוט רוצה לא לאכול
אנונימית
ממש לא.
תפני אל מישהו מקצועי בבקשה.. ההורים שלך יודעים על זה?
תפני אל מישהו מקצועי בבקשה.. ההורים שלך יודעים על זה?
יש כדורים בשם חיש קל
אלו כדורים שמרפדים את הקיבה ומכילים המון צמחים משביעים
זה כדור שמאושר ממשרד הבריאות
תכתבי בגוגל ותזמיני
אלו כדורים שמרפדים את הקיבה ומכילים המון צמחים משביעים
זה כדור שמאושר ממשרד הבריאות
תכתבי בגוגל ותזמיני
אנונימית
לא רוצה להשמע כמו תקליט שבור
אבל זה פשוט לא הפיתרון
גם אם זה מרזה אותך לתקופה מסויימת
את תעלי את כל מה שירדת מחדש ומאוד מהר
אז חבל סתם לעשות את זה
אבל זה פשוט לא הפיתרון
גם אם זה מרזה אותך לתקופה מסויימת
את תעלי את כל מה שירדת מחדש ומאוד מהר
אז חבל סתם לעשות את זה
לא, פשוט ראיתי את השאלה ואמרתי לעצמי לא... ממש לא כדאי. כדאי ללכת לתזונאית או משהו, אני לא רוצה שתעשי את זה. אבל אם כל כך חשוב אז רטילין יעזור... פשוט נזכרתי שילד מהכיתה שלי אמר לי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני פשוט רוצה להרזות ןלא לאכול בכלל בכלל
אוף אני פשוט רוצה להרזות ןלא לאכול בכלל בכלל
אנונימית
בבקשה לא, זה יעשה לך הרבה בעיות גם בלי קשר להורדת משקל
את מוזמנת לדבר איתי עברתי את הדבר הזה
אני גם אעזור לך לפתור את זה וגם להרזות אני פה לכל דבר❤
באותו הנושא: