8 תשובות
1. כן
2. שניהם סבבה
שחור עדיף. ושימי בתיק.
קחי גם מיים וכדורים להרגעה של כאב.
את לא צריכה יותר מ5 פדים. מה יש לך לעשות עם כל כך הרבה? זה מספיק ל3 שעות.אז כמה שעות לימודים? נגיד בוקר את באה מהביית. אז עד 10 ואז מחליפה עד 1 ואז מחליפה עד שאת מסיימת.
עדיף טמפון ככה לא משנה מה תלבשי לא יתלכלך לך.
כדאי לבוא עם כהה ותביאי יותר פדים ליתר ביטחון
אנונימית
כן תקחי פדים ותלוי בחולצה אבל הייתי שם מכנס שחור ליתר ביטחון
תלוי כמה פעמים את מחליפה ביום אבל לדעתי שתיים זה מספיק
מכנס שחור
אנונימית
5 זה הרבה לדעתי אבל תמיד עדיף שיהיה
לגבי מכנס מה שבא לך אבל כחול או שחור בטוח יותר
זה ממש ההתחלה,תמיד צריך להביא פדים (גם שאין מחזור) ועדיף מכנס כהה