9 תשובות
שואל השאלה:
כןכן באמת לטוויס יש אחלה אלבומים
אנונימית
כל אלבום של twice
מקבלים באלבום מלא דברים ובין 4-6 קארדים בכל אלבום
אבל אם אני חייבת לבחור, אז
face the sun של seventeen (מקבלים מרקר באלבום ויש 4 קארדים)
eyes wide open / more&more של twice כי יש הרבה דברים באלבום
וmaxident של stray kids כי גם שם מקבלים הרבה דברים
אם מבחינת מוזיקה ונראות אז אובסשן של אקסו
האלבומים של בלאק פינק אהבתי
מבחינת להקות בנים סקיז לגמרי,
יש להם המון דברים בתוך (בעיקר ביותר חדשים)
nct #127/ cherry bomb/ sticker/ 2 baddies/ neo zone- nct 127
between 1&2 - twice
בכללי שווה טוויס הן מביאות הרבה אקסטרז
crazy in love של איטזי,
אני ממש אוהבת את הסגנון והאריזה