3 תשובות
דוד שלי היה אומר
החברה תכתיב לך שזה לא מוסרי
אבל זה בסדר לגמרי
תאמת במקרה הזה אני מסכים איתו
החברה תכתיב לך שזה לא מוסרי
אבל זה בסדר לגמרי
תאמת במקרה הזה אני מסכים איתו
שואל השאלה:
למה מוחמאת
למה מוחמאת
אנונימי
בתור החברה הכי טובה שלה הייתי יורה לך בראש
אם הייתי אתה הייתי מוחמאת
אם הייתי אתה הייתי מוחמאת
באותו הנושא: