3 תשובות
דוד שלי היה אומר
החברה תכתיב לך שזה לא מוסרי
אבל זה בסדר לגמרי
תאמת במקרה הזה אני מסכים איתו
שואל השאלה:
למה מוחמאת
אנונימי
בתור החברה הכי טובה שלה הייתי יורה לך בראש
אם הייתי אתה הייתי מוחמאת