4 תשובות
יכול להיות שזה בטעות לפעמיים אני חושבת שאני עונה ואני לא
משחק
יש כאלה שפשוט מאבדים עניין :/ זה מצחיק אבל עצוב
לא יודעים מה לענות
ירד להם
אין להם כוח
יש להם דברים יותר חשובים לעשות
ירד להם
אין להם כוח
יש להם דברים יותר חשובים לעשות