7 תשובות
לאלא ממש לא כדאי
כן צאי לרוץ
יאו איך באלי לצאת לריצה אבל אני מפחדת לראות תנים
יש מלא תנים ברחובות
כן הכי כיף, תהיי יוצר גאה בעצמך אחר כך כי עשית את זה בכל מקרה
אם יורד אצלך גשם אז לא, מעבר לזה כדאי לחכות שהשמיים טיפה יבהירו שתראי לאן את רצה, ותזהרי בגלל שלוליות
אל תצאי לריצה לא שווה את זה
באותו הנושא: