4 תשובות
כי הרכבת רועדת
כי אין אינטרנט טוב
כי הרכבת רועדת
שואל השאלה:
וואו מנחם תודה! אתמול באמת לא הטענתי כי היה לי בטריה וזה לא רעד!
וואו מנחם תודה! אתמול באמת לא הטענתי כי היה לי בטריה וזה לא רעד!
אנונימית
באותו הנושא: