5 תשובות
את עובדת שם יותר משנה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אז אל תגיעי מקסימום הוא יפטר אותך (משהו שאני לא מאמינה שהוא יעשה) תקבלי פיצויים
שואל השאלה:
זה לא עובד בלקבוע משמרת פשוט עובדים כל יום כי אין עוד עובדים
אנונימית
הגיוני.
זה עניין שלך.
לא רוצה? תקחי יום חופש פשוט.