5 תשובות
את עובדת שם יותר משנה?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אז אל תגיעי מקסימום הוא יפטר אותך (משהו שאני לא מאמינה שהוא יעשה) תקבלי פיצויים
שואל השאלה:
זה לא עובד בלקבוע משמרת פשוט עובדים כל יום כי אין עוד עובדים
זה לא עובד בלקבוע משמרת פשוט עובדים כל יום כי אין עוד עובדים
אנונימית
הגיוני.
זה עניין שלך.
לא רוצה? תקחי יום חופש פשוט.
זה עניין שלך.
לא רוצה? תקחי יום חופש פשוט.
באותו הנושא: