8 תשובות
ככל שאת מתבגרת את הופכת ליפה יותר ועם יותר מודעות באופן טבעי, אז שזה יעודד אותך. ואני בטוחה שאת מהממת❤
תסתכלי מה מפריע לך בעצמך ותחשבי טוב איך את יכולה לשנות את זה, בין אם אלו בגדים שאת לובשת, סגנון הטיפוח וכו', את לגמרי יכולה לשנות את מה שמפריע אך ורק *לך*, אל תעשי את זה בגלל בנים או אנשים אחרים. אך ורק בשביל עצמך. בהצלחה
שואל השאלה:
^^
את מהממת תודהה
^^
את מהממת תודהה
אנונימית
אוי גם אני מרגישה ככה
אני באמת מרגישה שתיארת אותי הרגע
להתחיל לדאוג לתזונה נכונה ושיגרת טיפוח אור הפנים אבל יכול להיות שאת באמת יפה ואת מורידה לעצמך סתם !!!!
יש עמודים כאלה בטיקטוק
לא הבנתי, את טוענת שאת לא יפה? אם כן אז את צריכה לאהוב את עצמך .
ומה שיעשה אותך יפה זה לא הגוף שלך , לא לבוש , לא ציפורניים , לא שיער , ולא איפור ולא כלום.
מה שיעשה אותך יפה זה שאת תאהבי את עצמךך וזה יקרין החוצה !!
ומה שיעשה אותך יפה זה לא הגוף שלך , לא לבוש , לא ציפורניים , לא שיער , ולא איפור ולא כלום.
מה שיעשה אותך יפה זה שאת תאהבי את עצמךך וזה יקרין החוצה !!
באותו הנושא: