7 תשובות
כל הכבוד על המאמץ
תעשי מבחן חוזר
לא נורא כל הכבוד שניסית
שזה עובר שתתעודד בגלל זה :)
לא נורא זה כולה מבחן לפחות ניסית כל הכבוד על המאמץ או משהו בסגנון
לפחות עברת
כל הכבוד , זה עובר וזה נהדר , לא נורא בפעם הבאה תצליחי יותר
באותו הנושא: