4 תשובות
כי הם יריבים
כי הם הפועל ז1נות
אנונימית
הם יריבים על המקום הראשון
היי,אני מייצגת את הפועל באר שבע:יש לנו כמה סיבות לשנוא את מכבי חיפה ואבל קודם כל היסטוריה:
פעם לפני הרבה שנים מכבי חיפה והפועל באר שבע היו בסטיז
*מוזיקת רקע מפחידה*
אבל אז הגיע גמר גביע המדינה *עוד מוזיקה מפחידה*
ומאז שניצחנו אותם אנחנו יריבים
אבל כמו שהבטחתי הנה סיבות:
1 מכבי חיפה משחקים מלוכלך
2מכבי חיפה משלמת לשופטים (גם אם הייתי אוהדת מכבי חיפה (חס וחלילה טפו טפו טפו) הייתי אומרת את זה)
3 אוהדי מכבי חיפה החליטו שהם שונאים אותנו אז החלטנו שאנחנו שונאים אותם בחזרה
וכמובן שיש עוד מלאא סיבות
אבל זה מספיק
המשך יום מהנה
פעם לפני הרבה שנים מכבי חיפה והפועל באר שבע היו בסטיז
*מוזיקת רקע מפחידה*
אבל אז הגיע גמר גביע המדינה *עוד מוזיקה מפחידה*
ומאז שניצחנו אותם אנחנו יריבים
אבל כמו שהבטחתי הנה סיבות:
1 מכבי חיפה משחקים מלוכלך
2מכבי חיפה משלמת לשופטים (גם אם הייתי אוהדת מכבי חיפה (חס וחלילה טפו טפו טפו) הייתי אומרת את זה)
3 אוהדי מכבי חיפה החליטו שהם שונאים אותנו אז החלטנו שאנחנו שונאים אותם בחזרה
וכמובן שיש עוד מלאא סיבות
אבל זה מספיק
המשך יום מהנה
באותו הנושא: