התחברות הרשמה

הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה בשמונה בבוקר והוא עדיין שורד?

16 בינואר 2023, 07:18
אסלה    
5 תשובות
אממ
בטח עוד כמה דקות הוא ימות
לך שים באורזז
~
~גְּבוּלוֹת הִגָּיוֹן~
נס
צ
צאחלה חמודה :)
כן, זה הגיוני
D
Divine
כן
ק
קילר קווין
השעה 7 וחצי? אממ
אבל בכל מקרה הגיוני אם הוא לא נרטב יותר מדי או חסין מים..
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה והוא שרד?
פעם נפל לכם הטלפון לאסלה?
הגיוני שנפל לי הטלפון לתוך האסלה בשמונה בבוקר והוא עדיין שורד?
מה תעשו אם הטלפון שלכם יפול לתוך האסלה בזמן שאתם בשירותים ?
הגיוני שנפל לי הטלפון מקומה שנייה והוא אפילו לא נשבר?
הצילוו הטלפון שלי נפל לאסלה
דחוף.! נפל לי הטלפון לתוך האסלה! (ויש ביפנוכו קטנים וגדולים;-;)
הטלפון נפל לאסלה, תחליפים לאורז?
נפל לי הטלפון לאסלה דחוף!!!!!
נפל לי הטלפון לאסלה
דחוףף נפל לי הטלפון לאסלה