5 תשובות
את יכולה לנסות להגיד שלמדתן למבחן ביחד ולכן יש לכן טעויות ותשובות דומות. זה תירוץ די ידוע בקרב תלמידים, לא בטוח שהוא יעבוד.
צריך לראות ולנסות, זה האופציה הכי טובה מלבד להודות
אין באמת תירוצים.
זה ידוע שמורים בודקים מבחנים לפי טעויות זהות ולא לפי תשובות נכונות.
תגידו את האמת ותיקחו אחריות, כי גם ככה כל תירוץ שתגידו לא באמת יסביר למה יש טעות שהיא אחד לאחד אותו הדבר
שואל השאלה:
מה הקשר זאת היא שרימתה במבחן לא אני וזה לא עוזר לי לגבי מה אני אמורה להגיד למורה
אנונימית
אוי לא
אל תגידו קודם כל תירוצים ותנסו למצוא את זה הגיוני שיצא לכם אותם תשובות להיפך, תשמרו את התירוצים רק כשאין ברירה בסוף ותנסו למצוא למה זה לא הגיוני שתעתיקו אחת מהשנייה..
תגידו שזה ממש לא פייר שעכשיו יפסלו לכן את זה והתאמנתן ככ הרבה, אפילו תתווכחו על זה שזה יראה כאילו שממש ניסיתן ודופקים אתכן. אפילו ליתר ביטחון תגידו שאין לכן בעיה אפילו לעבור עוד פעם את המבחן כי בסופו של דבר עדיף לעשות אותו שוב ולקבל 50 מאשר שיפסלו לכן אותו זה נשמע יותר נורא