7 תשובות
כל הכבוד!!!!!! מאוד גאה בך
גם עברתי
תרתי משמע
63 במתמטיקה לא בא ברגל
כל הכבודד
אני לקראת סיום, מחר מבחן אחרון
ואז מתחילה עוד תקופת מבחנים(
אני קרובה לסיום תקופת המבחנים.
יש לי מחר בוחן במתמטיקה ובחמישי מבחן באנגלית, נקווה לטוב.
שואל השאלה:
^^אוי): בהצלחה!!
אנונימית
יפהה
קיבלת כבר ציונים?? אם לא בהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלתי את רוב הציונים
אנונימית
שואל השאלה:
תנך-100, 100
עברית- 95
כימיה- 78
ספרות- 105
אנגלית- 99
מתמטיקה לא קיבלנו עדיין ציונים- מבחן לשיפור כי קיבלתי 72 בקודם
נגינה- הלך סביר אין ציון עדיין
אנונימית