5 תשובות
גם לי כאב עד שהבנתי שאני לא מחזיקה את זה נכון
אמורים להניח את הגיטרה לפחות בתור התחלה על הברך ולתת לה גובה קצת כדי לא לאמץ את היד של האקורדים
לאט לאט אפשר לשלב גם עמידה תוך כדי וזה נהיה קל אבל לא אמור לכאוב ככה , לפחות לא ברמה של 3 חודשים.
להתאמן אפשר כל יום אבל לא הרבה, חשוב גם להנות מזה
אמורים להניח את הגיטרה לפחות בתור התחלה על הברך ולתת לה גובה קצת כדי לא לאמץ את היד של האקורדים
לאט לאט אפשר לשלב גם עמידה תוך כדי וזה נהיה קל אבל לא אמור לכאוב ככה , לפחות לא ברמה של 3 חודשים.
להתאמן אפשר כל יום אבל לא הרבה, חשוב גם להנות מזה
אף פעם, מתישהו מתרגלים
קורה לאט לאט עם הזמן, פשוט מתרגלים.
אני התחלתי לנגן לפני שנה ולקח לי איזה חודש או חודשיים
אבל לאט לאט פחות יכאב
באותו הנושא: