7 תשובות
כנראה שלא
לא ואסור לה לעשות את זה
אפשר להגיד בסגנון המסעדה החליטה לפנק אתכם בקינוח על חשבון הבית בתיאבון, בנוסף נשמח אם תוכלו בזמנכם לכתוב עלינו ביקורת בגוגל
אבל להכריח לכתוב ביקורת חיובית בתמורה לקינוח חינם זה לא מכבד ומעיד על המסעדה דברים לא משהו
לא ממש, אבל למי אכפת כולם מרוויחים
מישהו שמחפש בגוגל מסעדה טובה ומוצא אחת עם מלא ביקורות טובות אבל כשהוא מגיע היא למשל מלוכלכת, לא טעים שם, המנות לא פוטוגניות או מגרות, יקר בצורה שלא הגיונית למנה, מקבלים קלקול קיבה וכו
לא מרווחים מהעניין
אנונימית
שואל השאלה:
הם אמרו לנו "תרצו קינוח אישי חינם תמורת ביקורת טובה בגוגל?"
ככה זה היה
אנונימית