6 תשובות
הוא יתכוון שזה לא ייכנס לך
לי אישית זה הספיק שטסטי לארהב אבל בקושי. זה מאוד תלוי בך. כמוהן גם תיק היה לי carry on
שואל השאלה:
לא הבנתי? יותר מידי אבל לא יהיה לי מקום?
לא הבנתי? יותר מידי אבל לא יהיה לי מקום?
אנונימי
זה יותר מדי לא יהיה לך מקום לנעליים ובגדיל
זה יותר מדי לא ישאר לך מקום לנעליים ובגדים
כשטסתי לחול המזוודה היתה בול 21 פשוט הייתי צריכה להיסחב עם הקניות ביד ובמטוס חזרה
באותו הנושא: