4 תשובות
במיון של שנה שעברה לקח איזה שבועיים יש מצב שהשנה פחות
גם תלוי איזה מיון עשית כי היה 2(רגיל או של יג יד)
של יג יד בערך מודיעים על ראיון בין שבוע שבועיים
גם תלוי איזה מיון עשית כי היה 2(רגיל או של יג יד)
של יג יד בערך מודיעים על ראיון בין שבוע שבועיים
שואל השאלה:
לא כותבים באתר בדרך כלל שולחים הודעה
לא כותבים באתר בדרך כלל שולחים הודעה
אנונימית
בדקת מה כתוב לך במסלול מיון באתר ? מעדכנים שם יותר מהר
עשיתי לפני חודש ולא קיבלתי כלום
אנונימית
באותו הנושא: