5 תשובות
שואל השאלה:
והיה באמת מה לעשות? או שזה כזה סתם משחקים?
כי הבנתי שכמעט לא יוצאים מהמחנה אצלי
והיה באמת מה לעשות? או שזה כזה סתם משחקים?
כי הבנתי שכמעט לא יוצאים מהמחנה אצלי
אנונימית
אישית אצלי במחנה היו אטראקציות אבל חוץ מזה גם במשחקים שהיו בתוך המחנה היה כיף ומגבש
שואל השאלה:
תודהה
אני כנראה אטוס לארצות הברית לcamp usa
לשלושה שבועות לwise
תודהה
אני כנראה אטוס לארצות הברית לcamp usa
לשלושה שבועות לwise
אנונימית
הייתי בשלושה. ארצות הברית, גיאורגיה וצרפת.
תבחרי על מה תרצי לשמוע הכי יותר ואספר איך היה.
בעיקרון ארצות הברית עלה כמעט 10,000 ל17 יום.
וזה כיף מטורף, שלי היה בלי טלפונים ומדי כמה ימים התקשרתי להורים בדרך המדריכים.. שווה בטירוף וכיף רצח עם החברים
תבחרי על מה תרצי לשמוע הכי יותר ואספר איך היה.
בעיקרון ארצות הברית עלה כמעט 10,000 ל17 יום.
וזה כיף מטורף, שלי היה בלי טלפונים ומדי כמה ימים התקשרתי להורים בדרך המדריכים.. שווה בטירוף וכיף רצח עם החברים
בטח:)))
אני הייתי רק בקאמפ ונהנתי בטירוף!!! אחותי הייתה בגם וגם והעדיפה את הקמאפ.
זה עלה 20,000 לפני כל הקניות שצריך בשביל זה.
גם אני הייתי בלי טלפונים וזה מושלם באמת! את לא תרגישי חוסר את מאוד עסוקה שם. ואיפה שאני הייתי היו נותנים לנו פעם בשבוע טלפונים
אני הייתי רק בקאמפ ונהנתי בטירוף!!! אחותי הייתה בגם וגם והעדיפה את הקמאפ.
זה עלה 20,000 לפני כל הקניות שצריך בשביל זה.
גם אני הייתי בלי טלפונים וזה מושלם באמת! את לא תרגישי חוסר את מאוד עסוקה שם. ואיפה שאני הייתי היו נותנים לנו פעם בשבוע טלפונים
באותו הנושא: