21 תשובות
לא
סעיף של תחום הגדרה לא יהיה שווה כמו סעיף החקירה
שואל השאלה:
בבעית קיצון אם טועים בגזירה ובשני הסעיפים הראשונים צדקתי ואחריי שהרכבתי את הפונקצית המטרה עשיתי טעות ?
אנונימי
אם בגזירה עשית טעות כל ההמשך הלך כי זאת טעות נגררת
שואל השאלה:
כן אבל לפחות ימשיכו לבדוק ולהוריד על הטעות ?
אנונימי
לא ימשיכו לבדוק כי אם הגזירה לא נכונה חישבת דברים לא נכון
שואל השאלה:
כן אבל זה לא טעות של הבנה וגם הרבה ממי שניגש לבגרות הזאת טעה בגזירה
נתנו ניגזרת קשה
אנונימי
אני לא הבנתי..
אתה טעית בגזירה.. נכון?
אם טעית בה התוצאות מן הסתם יצאו שגויות.
זאת שאלה מתגלגלת אם יצאה לך תוצאה שגויה גם שאר התוצאות יהיו שגויות. לא אכפת להם אם בסוף עשית את הדרך נכון.. כי זה יצא טעות במילא אם הבסיס לא טוב.
למה שתחשוב שהם יתנו לך על טעות ניקוד? זה לא משנה שבסוף עשית דרך נכונה.. יצאה לך תוצאה שגויה? זאת טעות.

ולגבי זה שזה היה קשה.. נדיר שהם מביאים פקטורים על שאלות. לא אכפת להם.
אגב אם זאת לא שאלה מתגלגלת.. (שכל סעיף תלוי בסעיף הקודם) אז מה שאמרתי לא רלוונטי
שואל השאלה:
אבל היה לי מועד שטעיתי כבר בהתחלה והנגזרת לא הייתה נכונה והמספר קיצון והכל היה שונה ועדיין קיבלתי ציון יחסית גבוהה לטעות כזאת
בכל מקרה אם לא שיפתרתי אני אגיש ערעור
אנונימי
שואל השאלה:
^^הסעיף האחרון כן היה תלוי אבל לפחות שיתנו לי ניקוד על הסוג קיצון וכל זה
אנונימי
אז זה לא היה הניקוד של השאלה הזאת.
זה לא הגיוני. למה שיביאו ניקוד על טעות? זה נשמע לך הגיוני באיזשהי צורה?

זה כמו שמישהו מתבלבל עם הפלוס והמינוס בבגרות ואז יצאו לו תוצאות לא נכונות. למה שיתנו לו על זה ניקוד?
לי זה לא נשמע הגיוני.
שואל השאלה:
^^כי הוא לא טעה בהבנה הוא טעה בדרך. נגיד מבקשים קיצון ואמור לצאת לי מקסימום 5 ויצא לי מקסימום 3.1872 אני לא אקבל ניקוד ?
אנונימי
כל הפואנטה במתמטיקה זה הדרך.
טעית בחישוב? הלך התרגיל.
תקשיב, אני לא רוצה לבאס אני באמת לא באה בקטע כזה.
אבל זה לא הגיוני שבן אדם טועה בבגרות ואתה מצפה שיתנו לו ניקוד על חוסר תשומת לב.. כאילו למי אכפת? זאת לא התוצאה שהייתה צריכה לצאת. למה שיתנו ניקוד?
לדעתי זה לא הגיוני.
בכל מקרה תמיד יש מועד ב כמו שאמרת
שואל השאלה:
^בסעיף האחרו ביקשו ממני הראו שהשטח אמור לצאת שורש 2 ויצא לי בכלל מספר תלת ספרתי
מי שרוצה תסתכלו על הבעית קיצון של 481 חורף 2023 הבנתי מה רוצים ממני ובניתי פונקציית מטרה נכון פשוט הביאו נגזרת מסובכת של שבר בתוך שבר ומי שנבחן איתי ועשה את הבעית קיצון גם טעה בנגזרת
אנונימי
קטונתי תשאל את המורה שלך
שואל השאלה:
אני מקווה אחי כי יצא לי תשובה מספרית ועשיתי את כל השלבים ואני ממש חרשתי למועד הזה ואם אהי אפשר זה בטח יהיה במעט. אם אני לא משפר אני אערער כי יותר לא תהיה בגרןת עם המיקוד הזה
אנונימי
הניקוד על כל סעיף משתנה בהתאם לרמת הקושי של הסעיף, אחוזי ההצלחה של התלמידים בו, ההוגנות שלו ביחס לשאלה וכו' (הרי קודם לוקחים מדגם של הרבה מחברות ואחרי זה מחליטים כיצד לנקד כל סעיף בשאלה).
שואל השאלה:
^תודה מלך
אנונימי