התחברות
הרשמה
עד כמה מטומטם ומגוחך זה יהיה להתחפש לדמות מהסדרה הלו קיטי בפורים בתור תלמידת כיתה יא?
אני משוכנעת שלאמא שלי יהיה המון מה להגיד בנושא
18 בינואר 2023, 18:48
2 תשובות
רעיון חמוד
אנונימית
מאוד. אבל זה כל הקטע. בכיתה יא זה כבר יותר בשביל הצחוקים ופחות כדי להיות ה"תחפושת הכי יפה בבית ספר"
ב
באבא יאגה