20 תשובות
פול מיטשל
וכמה שפחות להשתמש במוצרי שיער מחנויות דראגסטור
מרכך אפרסק וחמאת מורומורו של כיף בצבע ורוד
השיער שלי ניראה מהמם כשאני חופפת עם זה
אנונימית
הד&שולדרז
של ארגניה גם לי יש שיער גלי והוא עושה אותו מושלם עם ריח מדהים
של פנטן הרך כמו משי כזה זהב וירוק זה מדהים
השמפו של קרמה הוא טוב בעייני
סרכל
נקה 7 הכתום בז' כזה
ממש קל איתו
אגב הוא די שומני אז אם השיער שלך שומני הייתי ממליצה על אחד אחר
גרנייה או פנטן או הד אנד שולדרס נראלי פנים הכי מתאים לך לתלתלים מושלמים ויש לי כמעט אותו סוג שיכר כמוך
אני קצת בשוק שזה עזר לי אבל המסיכה של גרניר הפוד מאסק משהו כזה לא ציפיתי אבל עזר
אנונימית
של לה בוטה!!!
את לא מבינה מה הוא עשה לי לשיער אמאלה שווה כל שקל
יש קוד קופון אצל אורי נוביק באינסטגרם או אצל maycohenx
לי יש מסכה ומרכך אני לא יודעת מה השם של החברה זה כזה עם איורים של מנדלות ובצבעים חום כתום ועם שמן מרוקאי והכל טבעי בו הוא מצויין השיער שלי נראה מעולה מאז שאני חופפת איתו (טובה אני בטוחה ב99% שזה ארגניה)
בעיקרון שיער מתחלק ל4 סוגים
אז בשביל לדעת מה הסוג שלך תתייעצי עם ספר ואז תתאימי את הסוג שלך לשמפואים שמתאימים אליו
אבל הכי מומלץ להשתמש במוצרי שיער של מותגי על כי הם יותר חיוניים לשיער מאשר מוצרים שיש לך בחנויות
רגילות כמו "נקה7" "ודאב" וכל מיני כאלה
וזה למה כי הם זולים
ארגניה!!
שמעי לי שום דבר לא התאים לי עד שהבנתי שפנינה רוזנבלום>>
אנונימית
המרכך של נקה 7 באמת שלא אכפת לי מה תגידו המרכך הזה מושלם
^^כןן פנינה רוזנבלום זה גם מושלם בטירוףף
מרכך זה לא בריא לשיער
שמפו בלי מלחים
ומסיכה גם בלי מלחים
לחפוף פעמיים בשבוע
פנטן זה אחלה
פינוק