5 תשובות
סתם היא כן אבל היא לא אחת מהכי מפותחות
לא כי אנדרו טייט שם
מדינה מתפתחת או לא מפותחת ככה כמעט כל מזרח אירופה
יש בה שיפור,
אבל היא עדיין בקרשים
רומנים מחפשים לברוח ממנה
יש בה עדיין משהו מן העבר