17 תשובות
יכול להיות
לא חושבת שהיקום כלכך גדול ואין עוד אף אחד חוץ מאיתנו
קיימים אני בטוח
לגבי לפגוש אותם אני בטוח שלא
אבולוציונית זה אכן אפשרי (חלבונים נוצרים יש סביבה מימית עם ריכוזי אמוניה וזרחן גבוהים עם ריכוז של אנרגית אור רבה. ולכן אם בפלנטות יש את התנאים האלה יכולים להיווצר חלבונים שיוצרים אברונים שיוצרים תאים) זה אכן אפשרי אבל הסבירות שהם מפותחים טכנולוגית ותרבותית היא לא כזו גדולה. יכול להיות שהם פרימיטיביים עדיין(ברמה של או חד תאיים ואברונים, או ברצה של רב תאיים אבל רכיחות ואלמוגיים ופטריות).
שואל השאלה:
גם אני^
אנונימית
לדעתי הם קיימים.
thv
קיימים הם בכול מקום
הם קיימים, אני מאוד מקווה שגם נמצא אחד כזה
אבל ברור שזה הגיוני כי זה לא יכול להיות שהיקום כלכך גדול וזה רק אנחנו
הנושא הזה מעניין
וואי כן אני חושבת שיש כי היקום ענק אני לא יכולה אפילו להעריך כמה הוא גלדול
גדול*
כן היקום הוא אינסופי, רוב הסיכויים הם שיש עוד חיים ביקום חוץ מאיתני