5 תשובות
שואל השאלה:
בלסת
אנונימית
באסטי גם לי ככה רק בצד שמאל
היום הייתי אצל רופא לסת זה קורה מרוב לחץ בגלל לימודים או משהו בכללי את בלילה לוחצת על הלסת ומאמצת אןתה יתר על מידה לרוב זה עובר מעצמו אבל תנסי ללכת לרופא ושיביאו לך אנטיביוטיקה
יש מצב שריר תפוס
תבדקי אם זה ממשיך ולא משתפר
את מאוד כללית...
מה כואב?
בלסת?
בשפתיים?
בשיניים?
תלכי לבדיקה אצל רופא משפחה