29 תשובות
כלום. אתה צריך פשוט להעלות באחוזי שריר, זה הכל.
שואל השאלה:
יש לי מסה מאוד גבוה, הייתי במסה חזקה ואני בחיטוב כרגע אז זה לא קשור לזה השאלה כמה אני עוד צריך
יש לי מסה מאוד גבוה, הייתי במסה חזקה ואני בחיטוב כרגע אז זה לא קשור לזה השאלה כמה אני עוד צריך
אנונימי
שואל השאלה:
מדובר בקוביות
מדובר בקוביות
אנונימי
יופי, אז כשתעבור תהליך של חיטוב של לפחות 3+ אתה תתחיל לראות יותר תוצאות וגוף יפה / שרירי יותר
לערכתי עוד שנה תראה שינוי ממש משמעותי
לערכתי עוד שנה תראה שינוי ממש משמעותי
גוף מושלם רק לעשות כפיפות בטן
אנונימית
אחי איך שאתה נראה כרגע מאוד גברי , לדעתי אתה באמת רק צריך לעלות מסת שריר בלי יותר מדי חיטוב , זה נראה הרבה יותר בד אס
שואל השאלה:
תודה על ההודעה הארוכה לא מובן מאליו ^^ ^
תודה על ההודעה הארוכה לא מובן מאליו ^^ ^
אנונימי
מסכימה איתה^^^
כדאי שתגדיל מסה בשרירי הבטן
תעשה כפיפות בטן או ברכיים עם משקל
כדאי שתגדיל מסה בשרירי הבטן
תעשה כפיפות בטן או ברכיים עם משקל
שואל השאלה:
האלו שלא מבינים חח, זה לא לעבוד על שרירי בטן ויהיה קוביות.^^
אני פעמיים בשבוע עובד על הבטן יותר מכפיפות במשהו יותר אינטנסיבי
האלו שלא מבינים חח, זה לא לעבוד על שרירי בטן ויהיה קוביות.^^
אני פעמיים בשבוע עובד על הבטן יותר מכפיפות במשהו יותר אינטנסיבי
אנונימי
חח דווקא גבר אבל נותן מחמאות לאחים
שואל השאלה:
היילם, תודה על העצה שלך אחי אוהב
היילם, תודה על העצה שלך אחי אוהב
אנונימי
אתה עןשה עם משקל?
שואל השאלה:
חשבתי על האופציה של לעשות משהו מסה פשוט עוד בלי קוביות בכלל אבל אני לא רוצה שזה יראה שאני פשוט "שמן" עם שרירים
חשבתי על האופציה של לעשות משהו מסה פשוט עוד בלי קוביות בכלל אבל אני לא רוצה שזה יראה שאני פשוט "שמן" עם שרירים
אנונימי
שואל השאלה:
כפיפות במכונה שאתה מפעיל על המייצבים 50 קילו אני אקרא לזה יותר קשה מאיזה 15 כפיפות בטן קטנות.
כפיפות במכונה שאתה מפעיל על המייצבים 50 קילו אני אקרא לזה יותר קשה מאיזה 15 כפיפות בטן קטנות.
אנונימי
לא שומן, אתה צריך פשוט להגדיל את המסה (נפח) של השרירי הבטן כדי שהוא יראו טוב יותר
לכן אמרתי...
לכן אמרתי...
שואל השאלה:
אהה הבנתי, תודה כן.
הבאסה בלעלות מסה אתה עולה גם שומן גם אם זו מסה נקייה אז השאלה אם להמשיך את המסה עוד חודשיים/שלוש ואז להתחטב לקיץ בצורה פסיכית
אהה הבנתי, תודה כן.
הבאסה בלעלות מסה אתה עולה גם שומן גם אם זו מסה נקייה אז השאלה אם להמשיך את המסה עוד חודשיים/שלוש ואז להתחטב לקיץ בצורה פסיכית
אנונימי
חח מה הקשר לזה שאתה גבר אז אסור לך להחמיא? תרגיש חופשי,
כולם פה הומואים אחד אחד
כולם פה הומואים אחד אחד
אנונימי
שואל השאלה:
מתי אמרתי שאסור להחמיא אני בוכה ? אם כן לא התכוונתי לזה
מתי אמרתי שאסור להחמיא אני בוכה ? אם כן לא התכוונתי לזה
אנונימי
זה דווקא בכלל לא מחייב. אני מכירה מישהו שחיף שעשה תהליך כזה ושרירי הבטן שלו גדלו בנפח ממש משמעותי מבלי להעלות באחוזי שומן
אתה יכול פשוט לעבוד ספציפית על הבטן במסה עם 10 עד 15 חזרות לסט
אתה יכול פשוט לעבוד ספציפית על הבטן במסה עם 10 עד 15 חזרות לסט
שואל השאלה:
אם אתה בעודף קלורי אתה אוטומטית עולה באחוזי שומן ולא בהכרח רואים על שחיפים אבל כשאני התחלתי מסה הייתי 10% שומן.
הנוהל חזרות זה 6-15 אבל הכי משמעותי עפ מחקרים זה 8-12 למרות שבבטן זה משתנה כי זה סוג של "אמורים" לעבוד על זה בסיבולת של 20 חזרות ומעלה
אם אתה בעודף קלורי אתה אוטומטית עולה באחוזי שומן ולא בהכרח רואים על שחיפים אבל כשאני התחלתי מסה הייתי 10% שומן.
הנוהל חזרות זה 6-15 אבל הכי משמעותי עפ מחקרים זה 8-12 למרות שבבטן זה משתנה כי זה סוג של "אמורים" לעבוד על זה בסיבולת של 20 חזרות ומעלה
אנונימי
מי דיבר אלייך דיברתי לזה שהגיב לך שהוא רשם שהוא גבר
אנונימי
שואל השאלה:
אה אני מת
אה אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני בטוח שהוא לא התכוון בצורה כזו
לא אני בטוח שהוא לא התכוון בצורה כזו
אנונימי
כי חשבו שאני אישה תסתכל בתגובות הקודמות smh
שואל השאלה:
אני מת אחי
אני מת אחי
אנונימי
אח אני אנשק את האחים שלי אחד אחד אם צריך בספר תורה
שואל השאלה:
אפשר גם?
אפשר גם?
אנונימי
אחי אם זה מה שעושה לך את היום אז בו נקבע שעה ומקום.
שואל השאלה:
3>
3>
אנונימי
באותו הנושא: