10 תשובות
ממש לא, ההפך
זה חמוד אבל יוריד לי
אנונימית
כן זה היה מוריד לי
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
אנונימי
גברים רגישים זה מקסים זה צריך להיות ככה לדעתי
הרבה בנים מפחדים להראות רגשות וזה ככ שגוי בעיניי
הרבה בנים מפחדים להראות רגשות וזה ככ שגוי בעיניי
גברים רגישיים>>>
להפך זה מעלה כי זה מראה שהוא מעריך אותך
להפך. זה ממש מקסים בעיני!!^_^
זה מראה שאכפת לו
זה מראה שאכפת לו
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
אנונימי
שואל השאלה:
בעיה שנינו ביישנים ורגישים
בעיה שנינו ביישנים ורגישים
אנונימי
באותו הנושא: