3 תשובות
תלוי בבחור
לדעתי ההפך זה יותר מדליק ויוצר עניין בשיחה לענות אחרי שעה זה כאילו מייבש ועד שעונים כבר לא בא לך לדבר
תמשיכי להיות מי שאת וכמו שאת, לא חושבת שיש סיבה שירד לו מזה שאת מתנהגת כמו שאת ולא משחקת איתו משחקים, ההפך..זה רק מראה כמה את אמיתית
מי שמשחק איתך משחקי אגו כנראה ילד שלא יודע להחזיק זוגיות רק רןצה לרדוף אחרי הזב .. תהיי מי שאת תאמיני לי שזה הכי בוגר להיות מי שאת ולבוא דוגרי לזוגיות אם הוא בקטע של לשחק תגידי לו שאת לא מעוניינת לחזור לגן ותלכי הבן אדם הנכון יקבל אןתך בלי משחקים