6 תשובות
קשה להם
שואל השאלה:
ניראלי שיש כאלה שגם העיפו.
ניראלי שיש כאלה שגם העיפו.
אנונימית
כן בדרך כלל עושים סינון בין כיתות ט' ל-י'
וכאלה שמעיפים בגלל התנהגות
וכאלה שמעיפים בגלל התנהגות
כי יש ילדים שלא חשבו שבמופץ צריך ללמוד הרבה ועברן לרגילה כי זה מלא ללמוד והחומר קשה
כי זה קשה. גם אני בכיתת מופת ואני אוצה לרדת מרוב הלחץ אבל זה בסוף משתלם
כי מופת מצריך הרבה השקעה וזה לא בנוי לכולם
באותו הנושא: