10 תשובות
13* סורי
בת 16 לא ממש כל יום אבל לפעמים כן אני שמה מייקאפ, פודרה, סומק ואודם:)
14 ורק שפתון כי השפתיים שלי חיוורות וזה מגעיל אותי... לפעמים אודם ולפעמים שאין לי שפתון יפה אני שמה קצת אודם וורוד בצדדים של השפתיים ומורחת עם האצבע ויראה חלש יותר:)
אנונימית
שיראה**
אנונימית
עיפרון שחור ובשבתות לפעמים איילנר ומסקרה.. בת 15
אנונימי
מסקרה וקצת סומק עם איזה לובלו
וליציאה במקום לובלו אודם וגם צללית
וליציאה במקום לובלו אודם וגם צללית
17
מסקרה, איילנר, סומק
מסקרה, איילנר, סומק
מייק-אפ, פודרה, סומק, צללית בצבע טבעי כזה, ואודם שקוף
14
14
עוד מעט 15.
אני בכללי לא אוהבת כל כך להתאפר, כי אני אוהבת את הטבעיות של הפנים:)
אז לפעמים מסקרה למראה בובתי ולובלו.
אני בכללי לא אוהבת כל כך להתאפר, כי אני אוהבת את הטבעיות של הפנים:)
אז לפעמים מסקרה למראה בובתי ולובלו.
15..
לא מתאפרת ממש כל יום אבל נגיד חמש פעמים בשבוע בערך.. מסקרה ועיפרון
לא מתאפרת ממש כל יום אבל נגיד חמש פעמים בשבוע בערך.. מסקרה ועיפרון
באותו הנושא: