7 תשובות
קינקיות של הקשישים המגעלים שיוצרים את הסדרות האלה
לפעמים לסמל כבוד, לפעמים כדי לבקש סליחה לפעמים כדי לומר תודה
ומשפשפים את הידיים?
שואל השאלה:
לא בהכרח
לא בהכרח
אם זה לא בסדרה היסטורית אז הם מבקשים סליחה
אבל לא סליחה של אני מצטער
סליחה של רחמים כזה לפני שמישהו מרביץ להם
נגיד הם רבו עם אחות או חבר טוב או אמא
אז הם יורדים על הברכיים ואומרים טעיתי
אבל לא סליחה של אני מצטער
סליחה של רחמים כזה לפני שמישהו מרביץ להם
נגיד הם רבו עם אחות או חבר טוב או אמא
אז הם יורדים על הברכיים ואומרים טעיתי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
בכיף